Hänt i helgen









Ja fy fan för mej. Dålig stil att uppdatera bloggen såhär slött  Men idag hade jag oväntat mycket för mej helt enkelt och tiden sprang iväg. Vi bjöds på middag ute i Fillan vid 13-snåret. Direkt efter var det kalas i Stenhammar. När vi kom hem tog vi en promenad. Förbi Hemköp och sen M snabbt för att låna skrivaren igen  Har nämligen ett nytt spännande möte imorn som vi ser fram emot mycket! Det händer mycket positivt kring vårt projekt just nu och det är galet kul och pirrigt!

Efter prommisen var vi lite frösna och beslutade oss för att tina upp i ett varmt bad. Det var en god idé. Sen åt vi en hemmagjord delicious kycklingsallad med tzatziki framför tv.n och nu ska jag tydligen välja en bra film att plugga in i dvd-spelaren... vi vägrar måndag! Fast det är å andra sidan väääldigt lockande att krypa ner i sängen och mysa med en tidning♥

Vi hade förövrigt en väldigt trevlig kväll igår! Vinlycka hemma i soffan med fina vänner och senare tog vi oss ut på stan för ett par glas. Självklart kom man på brillianta idén att köpa med sig kebab på vägen hem... Det var längesen vi slitrade till så jag skulle vilja kalla det välbehövligt!



En annan kul grej (bara för att summera ihop en underbar helg) - Tog tjuren vid hornen och ringde det där samtalet idag upp till Årjäng. Och sååå glad jag är att jag gjorde detta! Där bor nämligen den andra American Wolfdog-uppfödaren och ni kan inte fatta vilken skillnad det var på person! Här snackar vi en seriös uppfödare och jag fick precis det intrycket jag ville och förväntade mej! Blir ett besök till Värmland snart med andra ord :D Very Happy!!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin