I'm inlove with Mateus!




Men vad ÄRE för väder ute?! Hur fasen ska man kunna gå ut och gå en underbar promenad när det regnar och blåser storm? Jag blir lite smått galen och faktiskt förbannad. Eventuellt gör jag revolt 1,2,3 och drar på mej regntåliga kläder och paraflax i handen. För jag VILL promenera. Men det är samtidigt inte jätte lockande.

Jag vill nämligen gå en sväng till ICA och på vägen även svänga in på Lui där jag fick presentkort av svärisarna!  Välja ut något fint från Mateus som jag absolutely avgudar! Den keramik-porslins-serien är underbar! Helst av allt vill jag ju ha hela kittet, mattallrikar framför allt! Men det är sådant som jag mot min sambos vilja komer önska mej i bröllopspresent...! Hihi! Hittade en väldigt fin bild på nätet, jag bara älskar den lila färgen!!




Nåja, vi får se hur det blir. Men visst vore de mysigt med en prommis även i regn? Komma hem lite lagom frösen, tappa upp ett varmt bubbelbad och sjunka ner, medans kycklingen står i ugnen. Sedan käka framför Bonde och mysa till premiären av Greys! Jaa, så får det banne mej bli! Klubbat och klart!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin