När tiden rusar förbi...



Hejsan svejsan allihop! Nu är det såhär att jag inte har en aning om vart den här dagen tog vägen. Visst, vi klev upp halv elva men lite jävla sovmorgon tycker jag fan att man förtjänar ibland ;) Och när vi kom hem från stan, slog oss ner vid bordet och dukade fram fikat tycker jag ändå att vi låg bra till i tid.

Sen gick plötsligt handtaget och en del av röret på dammsugaren sönder och det kan ha vart just i detta ögonblick som allting gick snett. Jag får nämligen panik på sånt här. Målar upp scenariot där vi måste köpa en helt ny dammsugare fast vi inte ens haft denna i ett år... Ja och så skyndar vi oss till ElGiganten. Fullt beredd på att behöva bli arg ifall dom anklagar oss för vårdslöshet :P Men istället möts vi av en jätte trevlig man som byter ut skiten med en gång utan att ens kolla garantin! Tänk om alla vore som han :D

Nu är vi iaf snart framme i Fyrunga hos syrran o E. Vi hörs imornkväll skulle jag tro! Ha en underbar lördag bunnies!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin