no words




Godmorgon finisar! Jag är lite ur balans för tillfället. Det enda jag säkert vet är att efter dom här 2 veckorna som är kvar ska jag starta upp på nytt och rensa bort allt gammalt. Jag ska plocka upp alla bitar igen som nu ligger utspridda överallt. Jag är ganska trasig. Men det är oxå en otrolig lättnad att slippa vara runt människor som suger musten ur mej. Det är inget liv att leva.

Igårkväll var vi bjudna på mysig kvällsfika hos fina T&J. Precis vad själen behövde. Efteråt åkte vi och handlade lite och när vi kom hem städade jag hela akvariet. Puh. Men när det äntligen var gjort så förtjänade vi mer än nånsin att sjunka ner i soffan framför Ensam Mamma Söker. Där låg vi sen med tända ljus och täcke över oss och bara myste tills vi somnade♥ Det är såå skönt att somna i soffan. Om man är smart som vi är så borstar man såklart tänderna innan man somnar så att det bara är att tassa till sängen när man vaknar ;) Hahah!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin