sometimes you bleed just to know you're alive.



Hej Underbaringar! Jag är på väg ner till tvättstugan. Ska bädda rent i sängen och slängde in dom gamla lakanen direkt i maskinen. Hatar att ha sånt liggandes i tvättkorgen. Dessutom kände jag att jag var tvungen att ta tag i nåt projekt när jag kom hem från stan, för att få utlopp för mitt ofantligt meningslösa besök på vårdcentralen... Drop in-tider kan ju verka som en bra idé. Men bara för den orutinerade. Alltså jag. Satt med min kölapp i handen i över en timma. Mitt emot lekhagen och skrikandes barn. Fy faan. Sen när jag finally fick komma in så konstaterade sköterskan efter nästan exakt 30 sekunder att hon inte kunde svara på min fråga och bokade in mej på onsdag kl 08.00 istället. Sen skulle jag betala 50 spänn för INGENTING (förutom stulen tid). Gud i himmel vad jag älskar svensk sjukvård!!!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin