TGIF (for the wrong reason!)





Jomen det är så. Jag är glad att det är fredag idag... så att den kan ta slut nångång!! Det känns hemsk att känna så på en underbar fredag men jag hatar verkligen att jobba helgkvällar! Det gör jag.

Men innan vi tar tag i dagen tänker jag sjunka ner i soffan med kaffekoppen i handen och Klick-läsning! Käka en riktigt god frukost oxå. Det är ju fredag trots allt! Även om det känns som att änglarna där uppe speglar mitt humör då det började regna precis... Var iväg till affärn nyss och köpte lite smått. Då sken iofs solen. Väldigt knepigt väder!!



Vi hade iaf en mysig kväll igår! Tog ett glas vin på Cafét med T&J och tjötade lite skit. Trevligt♥ Innan jag och R cykla hem svängde vi in på Hemköp och köpte med oss allt vi behövde till en supergod pasta! Med gorgonzola-sås och massa champinjoner + kyckling! Mmmm love it!! Till detta satte vi på senaste avsnittet av Ensam mamma söker. Och efteråt såg vi ääääntligen klart på säsong 5 av Grey's! Ni vet när George dör... usch!

See you later hunnies!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin