vi hörs senare... / tydligen inte.




Godmorgon! Jag återkom aldrig igår. Jag vet inte vad jag ska välja att skylla på. Det jag kan säga är att jag fullkomligt dog i soffan när jag kom hem från jobbet. När sedan R joinade mej en timma senare var det dags att rycka upp sig. Så vi promenerade bort till "den stora" ICA-affären, handlade saker som gjorde att vi skämdes i kassan  (chips, popcorn, torkad fisk till katterna, kattmjölk och lite mera chips..., kände oss lite freaky som bara köpte onyttighteter och kattsaker haha), postade även ett brev på vägen hem.

Sen är det svårt att beskriva vart tiden tog vägen för jag vet inte själv. Tiden går så jäkla fort när man är hemma och jag får nippran på det! Man hinner ju inte göra nånting förrän ögonen åker ihop i soffan och det är läggdags. Nåja, vi kikade iaf lite på tv.n medans vi åt (Ensam mamma söker & Hollywoodfruarna) och efteråt plugga vi in sista Bournefilmen i dvd.n och öppnade en utav chipspåsarna... okej jag ljög, vi öppnade den redan på vägen hem från ICA. Ibland får man vara störd









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin