A moment of love





Åh vad vi pratat framtid idag  Jag älskar't!
Vi har kollat på hus - bygga hus, hyra hus... Finns hur mycket fina villor som helst. Men vi har även blivit lite inspirerade av min syster och E, så kanske kan de va läge att hyra ett hus ett tag innan man tar tag i den stora drömmen? Ja vi får se. Ögonen är öppna från och med idag iaf ;)

Och vi har kollat på hundar. Jag har pratat med uppfödaren nu och är inte direkt mindre intresserad  Åh åh ÅH!!!! Finns även en vuxen hund eventuellt som jag bara skulle vilja överösa med kärlek nu! Men det funkar verkligen inte i lägenhet. Men han är så fin! Så vacker och underbar. Åh våra hjärtan klappar för dessa hundar!

(
www.google.com)
En annan goding som "tyvärr" inte är aktuell längre i vårat hem...



Ps. Kalaset var mysigt och det har varit helt sjukt varmt idag! 4 september. Vad hände där? Vi satt ute i solen och gassade. Hur gött som helst! Nu blire Greys och massa mys. För imorgon äre en ny vecka igen...








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin