Bra start på dagen





Hej allihopa underbara  Så underbart mys igår med ledig fredagkväll, hemmagjord ljuvlig kebab och Idol! I love it and you know it! Efteråt kollade vi på en film som heter Dear John. Jag har hört en del om den och velat se den länge. Den skulle tydligen vara tårdrypande... men det var inte så farligt. Klart den var lite sorglig och så men inte alls som jag föreställt mej. och dessutom var det ett sånt där förbjudet slut! Va fan... man måste ju få redapå lite mer vad som hände liksom. Nää, inte högst betyg men helt klart se värt säger jag.

Den här lördagsmorgonen startade vi tidigt med en frisk promenad på 45-50 min. Det var skönt! Men vi låg allt o drog oss i sängen innan och försökte besluta om vi skulle ta prommisen just då eller vänta tills eftermiddagen... haha, nu är jag glad att vi gav oss ut då. Perfekt start på dagen! Nu väntar lite hemmabestyr och sen ska vi ut till vovvis igen och sällskapa henne. Ikväll är vi bjudna på kalas hemma hos R's päron för att fira T. Så vi hörs när vi hörs hunnies! Take care!



Igåreftermiddag när vi var ute och gick pratade vi bland annat om hundnamn♥ Åh det är så roligt men oxå väldigt svårt att bestämma vad våran valpis ska heta när den dagen kommer. Men jag gav ett älskvärt förslag... och det verkade falla min grabb i smaken  Fast det tänker jag inte avslöja för er! Så det så ;)









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin