Do you believe that life is holding a clue?





Gokväll finisar!
Det här inlägget sitter jag och skriver kvart över tio på morgonen, men postar det nu för att det inte ska eka så tomt här medans jag jobbar hela dagen. Imorses (nu när jag sitter här) så tänkte jag, precis som alla år, hur fort sommaren är över. Det är skrämmande. Ena stunden (nåja dom är iofs fåräknade bland allt regn) sitter man ute på terassen med en mojito i handen och njuter av sin semester och i nästa... ja då inser man att man inte tagit ut dynorna till soffgruppen på över en månad nu och då är det dags att inse att sommaren är över även för denna gången.

Usch jag blir så blödig. Jag ÄLSKAR sommaren! It makes me feel alive! Den här semestern var underbar. Både jag och hjärtat tycker att tiden i Hunnebo♥ var helt outstanding det här året. Vi ångrar djupt att vi inte stannande ett par dar extra. Det är svårt att beskriva känslan men Hunnebostrand är mitt absoluta smultronställe i världen! Och att få njuta av det tillsammans med både livskamrat, människorna som satte mej till livet och min underbara syster är så bra så att man får en tår i ögat.

Vi har alltid varit där en sväng varje sommar. När vi var små fick man ligga med husvagn precis här vid hamnen och det var svårslaget. Oslagbart faktiskt. Sitta i solnedgången precis vid vattnet och käka räkor. Och jag som tillsammans med min kära syster var krabb-fiske-tokiga hade ju havet nära och bra till hands



Den här gamla gästhamnen kanske inte ser ut att vara mycket för världen
men den betyder guld för mej






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin