God Natt Bloggen




Åh gud.


Ungefär så känner jag just nu när jag sitter här i min soffa och pustar ut efter en riktig sitta-i-skiten-kväll. Jag hade gissat på en ganska lugn evening men där fick jag fan äta upp mina ord. Och självklart trillar alla in vid samma tid... men jag klarade mej genom detta oxå och det gick ju faktiskt hyffsat bra med tanke på dricksen som rulla ner i fickan - wihoo!

Nu känner jag mej dock otroligt redo för att krypa ner i sängen och sova kungligt brevid min pöjk. Han ligger iofs och sover här intill mej i soffan just nu... jag hoppas det går att väcka han  Min söta syster med man kom förresten helt oväntat förbi och käkade varsin bit mat. Det tycker jag var väldigt trevligt, trots att det var kaos precis då och jag inte hann prata så mycket med dom... hmm. Vi hörs imorn när vi piggnat till här på söndags förmiddan♥











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin