HELG!!!!!





Hej på er darlingos! Jag vet inte riktigt vad som hänt. Allt och ingenting kanske. Jag har iaf vart en busy woman och den tänkta bloggen igår förmiddags uteblev. I do apologize. Hur som haver, jobbade ju kväll i onsdags och igår. Trodde onsdagen skulle bli lugn och fin, men icke! Slutade med att vi hade 30 pers i matsalen och vid ett tillfälle sprang jag bokstavligen benen av mej. Men allt gick väldigt bra!

Och igår trillade bokningarna in på eftermiddan så J stannade kvar ändå och hjälpte till. Vilket visade sig vara väldigt bra det med eftersom även denna kvällen blev full. Så inte lika fullt stressigt om man säger så att vara två. Ganska skönt det med.


Ikväll är det äntligen dags för den efterlängtade kräftskivan med R's släkt!
Men först ska vi ha lite lördagsmys hemma. R är och spelar golf i detta nu. Och det är väl bäst att jag sätter fart med mej själv så att jag är klar att åka när han väl kommer hem... lite handling och lämna in Lotto. Well, ni vet drillen vid det här laget  Så vi hörs senare! (Jo vi gör det den här gången, lovar!)


Den här bilden skulle jag gett er igår innan jobb. Men äsch, det går väl lika bra nu








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin