Hunnies, we're hoooome!




Gokväll mina fina  Nu har vi lämnat Enzis för sista gången. Sjunkit ner i soffan och fått ett telefonsamtal om att päronen är på väg hem. Det känns skönt. Det ligger en kycklingrulle i min mage och jag är faktiskt såå jävla mätt! Jag älskar vanligtvis Amigos kycklingrulle med mangosås men idag var den ingen höjdare. Alldeles för lite sås!! Buu! Men som sagt, jag är ju mätt. Idol är avklarat och nu ligger vi i soffan och kikar på den här matresan med Per Morberg. Han har precis skjutit kaniner... Åh vad jag älskar honom ;) Nåja, efteråt blir det Ensam mamma söker på tv3play. Missade det i all hast i måndags. Vi hörs imorn på förmiddan innan jag sticker till jobbet för en långis. Natti!



Och vet ni?






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin