Ny höstjacka?




När jag bläddrade i Klick förut (lusläste rättare sagt, vill aaaldrig att den ska ta slut!) så hittade jag en sida med höstens snyggaste jackor. Ja enligt dom... själv fann jag endast en så snygg att den faktiskt är värd att köpa. Kanske. En skinnjacka med pälskrage från min favoritis BikBok! Åh den affären ligger mej fortfarande varmt om hjärtat. Mitt allra första inköp på BB var den där rosa wow-tröjan. Alla hade wow-tröjor. Jag älskade den :)










Do your thing:
Postat av: Anonym

Ååh! Jag spanade på den också. Otroligt snygg! :)

2011-09-16 @ 23:08:48
Postat av: Anonym

"Ditt namn"-helvetes rad-jävel!

Ja från mig alltså :)

2011-09-16 @ 23:10:35
Postat av: Svar:

Hahaha ;)

Ja väldigt snygg faktiskt :D

2011-09-16 @ 23:22:55

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin