Spegel, spegel på golvet där...




Nu börjar vi få ordning i sovrummet! Eller ja... den efterlängtade Malm-byrån är inte på plats ännu men jag letar och letar och letar. Nån gång ska de väl dyka upp en som passar oss på blocket? Ja jag tycker det. Det är liksom den där byrån som är den sista pusselbiten på nåt sätt.

Hur som helst, fyndade iaf en spegel på ÖB förut. Fast fynd... ja jag vet inte, så jävla billig var den ändå inte. Men jag tycker det blev riktigt bra i sovrums-hörnet så det var helt klart värt det iaf  Får väl se hur länge den stackars blomman klarar sig där dock... jag tror det kommer in för lite ljus. Det står ett plommonträd precis utanför som skymmer en hel del. Nåja, vi gör ett försök. Annars får vi väl kanske titta på en sån där konstgjord historia...












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin