Strange things happens sometimes




God Morgon Världen!!  Onsdag. Finally. Sista natten  därmed gjord i Fillan och ikväll ska det bli riktigt underbart att krypa ner i egna sängen! Men det har varit väldgt mysigt att ta hand om lilla Bumbi oxå såklart! Vi älskar henne♥ Igår tog vi med oss busan till ridhuset i stan och gick i spåret som finns där. Skönt med "skogspromenader" och höstvädret visade sig från sin bästa sida. Det kan man dock inte säga om denna morgonen... grått och mulet. Yes! Man blir verkligen ännu mer osugen på att sticka till jobbet när det är sånt här ligga-i-soffan-och-mysa-hela-dagen-väder... meeen, det får bli i em/kväll.



Det här är oxå konstigt... Fick nåt weird på halsen/bröstet igårmorses när jag var ute med hunden. Väldigt konstigt. Det är som jag fått Orions bälte ;) haha, ser ut som tre röda "prickar" på raken. Lite som myggbett men hur fan kan man få tre stycken precis på rad på samma gång? Nää... måste va nåt annat. Men ingen aning om hur dom kommit dit. Hade både tröja, jacka och hår som låg ivägen och jag kände inget som bet. Gick emot en gren på ett träd bara men det var ju mest med huvudet... ja jag vet inte. Hoppas det försvinner snart iaf.










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin