Summering av 11 sep 2011





Hej Sunshines! Söndagar är den absolut bästa dagen på hela veckan. Även om man skulle vart ledig både fredag och lördag. Söndagar är bara till för att mysas sönder totalt! Vi har blivit riktigt duktiga på att gå ut och gå. Och det är dessutom väldigt skönt! Så efter en överraskande varm promenix igår var det skönt att komma hem igen och sätta sig i soffan med kaffekoppen och citronmuffins! Mmm, min nya favorit... ni vet sånna med kräm i! Åh! Sen var det meningen att vi bara skulle ta en snabb dusch så man piggnade till lite men eeh... slutade med att vi låg i badet i typ 1,5 timme istället. Med vattnet rinnandes ner på oss från slangen i taket. Haha, ångest! Somnade typ till och glömde av tiden men det var så jäkla sköööönt! Man får passa på att slösa medans man kan... Resten av kvällen hade vi tänkt spendera i soffan men efter Idol fanns det faktiskt inget som lockade så vi bråkade i 10 min om vem som skulle städa kattlådan (eftersom den lukta så himla illa - yack!) Men sen blev vi sams och låg i sängen och prata tills ögonen ramlade ihop. Åh vad jag är kär


Om en stund ska jag till jobbet och börja beta av cirka 10 timmar skulle jag tro. Kör först det som är kvar av lunchen fram till 15.00, sen går jag på kvällsarbete och slutar säkert runt 22.00 ikväll. Det är ju måndag idag så jag vågar nästan tro att jag kommer få uppleva min första LUGNA kväll på Mellbygatans. Ja de som lever får se. Vi hörs med några tidsinställda inlägg under dagen! Peace out!




www.google.com











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin