The Bubble




God eftermiddag! Så skönt att vara hemma igen i min underbara lägenhet  Här trivs jag! Snart kliver vi in i Fillan-lägenhet-vovve-missar-bubblan och försöker få till allting rätt. Men det ska nog gå bra. Har det ju alltid gjort förut. Enda skillnaden är väl att min storasyster och man brukar ha Enza-bus på helgen, så vi får ett litet break ;) Men iår har dom ju själva lilla Hasselnöten att tänka på♥ Dom jäklarna ska förresten oxå åka utomlands... om en vecka dessutom, precis när päronen kommer hem! Lätt att bli avundsjuk i dessa tider  Men vi får ju vår kära del av kakan i januari...! :D


Får ni som har djur oxå skäll när ni kommer hem? Fy fan säger jag bara! Så otacksamma små kryp  Inget hej eller nåt, bara skrik och gap efter mat...



Vi stannar hemma hos älsklingarna några timmar innan vi drar förbi Roma (på hans begäran, tydligen tradition... jaha ja) på vägen ut till Fillan. Sen kollar vi på kära Bonde söker fru där ute och har myskväll. Imorgonbitti skjutsar jag R till jobbet kl 08.00 och sen sticker jag hem till missarna, fixar iordning mej och gullar lite. Sen måste jag själv till jobbet vid 9.30... Så vi hörs hörrni! Kommer ett par mini-updates som redan är inställda.









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin