Utkast: Sept. 29, 2011




Hej Torsdag! Eller som jag skulle vilja säga: "Dagen före fredag/helg!" Ja det är väl ungefär det som gör att man till trots lider sig igenom denna dagen  om man nu ska vara sån... Idag jobbar jag mellan 12 och 22 ungefär. Har inte jobbat kväll på över en vecka eftersom vi vart hundvakt så det känns lite trögt. Men samtidigt kan jag ju verkligen inte klaga då heller. Speciellt inte eftersom jag har en till ledig helg som väntar!! Är så glad för det♥

Jag har spenderat min morgon med med att diska upp allt som vi sparat på oss under veckan. Vi har inte direkt prioriterat det om man säger så.... tog mej nästan en timme. Fan, måste skaffa diskmaskin! Men nu är jag ganska så nöjd. Rent och fint är min melodi. Cyklar iväg mot arbetet om ca en halvtimma så nu får datatiden vara slut. Vi hörs under dagen med ett litet tidsinställt.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin