Annandag Påsk



Hej Beautifuls! Den här sista lediga dagen kunde allt bjudit på lite vackrare väder tycker jag. Snöblandat regn. Halleluja! Vi har/har haft mycket planerat denna dagen och nu får vi se vilket som faktiskt blir av. Både vädret och lite annat ändrar planerna fort ibland. Det enda jag vet säkert är att den här dagen inte får ta slut!! Varför ska alltid långledigheten gå så fort?!


Köpte mej ett iphone-skal på Gekås. Aldrig haft skal utan bara bumpers. Måste erkänna att jag gillar det skarpt! Möjligtvis ger en bumper bättre skydd? Skalet känns lite för hårt i vissa lägen. Till exempel tror jag att bumpern ger bättre skydd vid eventuellt fall... Nu ska man ju inte ha iphonen i golvet oavsett men det finns en djävul bland oss vid namn Soul. Enough said. Hur som haver, detta skalet goes dynamite med min vita skönhet.










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin