Det här dagens rubrik




Go'middag allesammans!

Idag hade jag faktiskt planerat åka lite tidigare till jobbet, just pga att jag har ganska mycket att göra. Men jag bestämde mej i sista sekund för att köra en sista maskin tvätt istället. Jag kommer att hinna mitt arbete ändå men ibland kan det ju vara skönt att slippa stressa den sista timmen, som jag är väldigt bra på att göra annars ;)

Det känns förövrigt extremt bra att detta är veckans sista arbetsdag :D Ikväll när checkar ut kommer jag ha ett stort leende på läpparna! Jag har till och med sparat förra veckans Vampire Diaries avsnitt tills imorgon, så lyckan kommer att vara total!

Tråkigt nog verkar det bli skitväder rent ut sagt på fredag så vi får se om Ullared blir av eller om vi skjuter på det ett par dagar. Är ju långlediga! Däremot kan jag avslöja att min mor alltid är extra extra extra försiktig när det gäller väder och vind, vilket iofs är BRA men om vi verkligen ska ställa in resan tycker iaf jag att det bör vara snökaos på riktigt. Den som lever får se.












Do your thing:
Postat av: sandra björn

Ni få gå å marknaden på fredagen i stället =) Den vid framnäs =)

2012-04-05 @ 06:39:18
Postat av: Svar:

Jaha är det markand där imorgon? Har jag missat ;) Finns god chans att vi besöker den då istället isåfall :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin