Every day won't be sunny.



Hej fina ni!  Sista dagen innan helg! Nu kör vi! Snart är faktiskt mitt såkallade "kvällsjobb" över och tar lite sommarledigt. Detta beror på att mässorna vi jobbar med inte läggs under sommarmånaderna, då alla har semester. Men jag kommer istället flytta upp på dagtidsjobb, ett litet tag framöver... Sen får vi se hur vi lägger upp hösten men jag är säker på att allting löser sig till det bästa. (Jag kommer alltså arbeta kvar på samma företag men vet inte riktigt mina tider och så än.)

Bra att solen väljer att visa sig lagom tills arbetet kallar. Haha, just my luck eller? Äsch, bara den lyser så är jag nöjd :) Allting blir roligare med solens närvaro. Till och med att arbeta ;) Det enda som fattas är mitt ♥, och han kommer hem imorgon. Ska bli underbart med ledig tid tillsammans igen. Dock har jag självklart längtat och sett fram emot min lediga fredag med mysfrukost och TVD... men vad händer? Jo tydligen är det uppehåll fortfarande i USA och det finns inget nytt avsnitt att tanka hem. Åååååååh! Raseriutbrott. Nåja, vad är väl en bal på slottet? ;)




The important thing is not to be bitter over life's disappointments.
Learn to let go of the past, and recognize that every day won't be sunny.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin