Slut på ledighet and back to reality


Hejsan Svejsan! Idag speglar vädret mitt humör ganska bra. Det känns inte alls kul att påskledigheten redan är slut! Herregud, jag har ju varit ledig sen i torsdags!! Vart tog dom dagarna vägen?! Men vilken mysig påsk vi haft♥ Jag ÄLSKAR att få vara tillsammans med min lilla familj 24/7.

Vad jag har gjort idag: Duschat, tittat på när dom sågat ner "våran" gran vid terassen, diskat, bäddat sängen, lagat mat i min nya lila keramikform, gjort mej iordning för jobb... kul. Får hoppas att både väder och inspon blir bättre under morgondagen.


Den här rätten är verkligen supergod och dessutom hur enkel att laga som helst!
Håll utkik om ni vill ha recept! ;)












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin