2012-08-20

 
 
Måndag den 20 augusti. Igår var det faktiskt väldigt fint väder på em/kvällen. Men jag skulle vilja påstå, att iaf jag, är så less på det här vädret att jag inte ens brydde mej om solen igår. Istället hoppade vi in i biosalongen tillsammans med härliga M&A och noterade nya Snabba Cash-filmen. Inte jätte bra, eller jo... bra men dålig handling. (Kanske snarare: vilken handling?) Men of course vill man se hur det går för JW. Så vi väntar på trean.
 
Den här helgen gick verkligen SNABBT! Känns som det var fredag igår och jag lämnade jobbet vid lunch med en hel helg framför mej! Jaha... jaja. Nu ska jag strax bege mej ut på en runda med vovven! I detta uppfriskande regn ;) Sen uträtta lite ärenden på vägen hem, innan jobbet kallar. MEN, idag ska jag faktiskt till brukshundsklubben också! Dags för den där valpkursen äntligen :) Fast idag är det bara information, så Lykke får stanna hemma! Känns konstigt att gå valpkurs nu... han är ju redan stor som en schäfer! Hahaha! Men fortfarande valp i sinnet såklart, med sina blott 5 månader. Sötnos♥
 
 
Bjuder på en fin bild, i brist på annat ;) Detta är lite utav alla godsaker som fanns under soffan i helgen när jag storstädade... Tur att alla i detta hemmet är skyldiga till minst en sak iaf ;) Hihi!
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin