2012-08-25

 
Hej du soliga start på denna fina lördag!
Igår hann jag helt enkelt inte med fredagsbloggen. Jättejobbigt, jag vet. Men istället hade jag en supermysig dag! Jobbade 8-12, sedan hem och fixade iordning lägenheten (vem orkar dammsuga och sånt under veckan liksom ;) Sen tog jag med mej vovven fram på stan för en fika med bästa M.Palmgren! Vi ses alltför sällan, trots att vi nu bor i samma stad. Vi hade tur med vädret och kunde avnjuta en skön stund på uteserveringen. Lykke var också jätte duktig! Helt otroligt vad lugn  och redig han är med sina blott 5 månader på nacken♥
 
Under kvällen var det dags för middag på Harrys med jobbet. Vi käkade gott, drack gott och hade väldigt trevligt! Mycket lyckad kväll helt enkelt! Idag får vi se vad vi hittar på. Snart en tur fram på staden iaf, som alltid :) Vi skulle spelat golf med M&A egentligen men R har så himla ont i både rygg och knä för tillfället :/ Hoppas han kan bli bra någon gång från detta!
 
Trevlig Lördag sweeties!
(Kommer upp lite inredningsbilder senare...)
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin