Mondays Suck

 
 
Ja det gör dom av naturen. Finns inget man kan göra åt det tyvärr.
Idag är det back to business som gäller. Ska strax åka mot jobbet. Jag ser faktiskt fram emot att komma in i rutinerna igen (jo allvarligt) men ändå har jag spenderat hela förmiddagen åt att tänka på våran semester och hur fort den tog slut. Usch! Blir alltid lite blödig i sånna här tider ;) Haha!
 
Annars då? Jag har mest tagit det lugnt, man hinner inte hur mycket som helst på en förmiddag trots att man steg upp tidigt. Precis kommit hem efter en prommis i spåret iaf, så nu hoppas jag att Lykke sover och är lugn tills husse kommer hem efter jobbet ;)
 
 
I brist på annat får ni här en bild från i torsdgas när R's lillasyster med pojkvän var över.
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin