Mysmorgon!

 
 
Hellu fina ni som kikar in här varje dag♥
Idag är det redan torsdag. Jag har verkligen haft att göra varenda förmiddag denna veckan och väl på jobbet går det mesta i ett. Därmed är jag helt slut när väl kvällen kommer hemma i älskade soffan.
 
Denna dagen startade jag och mamma med en tur ut till syrran och lilla L♥ Vi köpte med oss baguetter till frukost och satt ute i morgonsolen och njöt. Riktigt fin start på dagen måste jag säga. Tyvärr tickade klockan på, som vanligt... och när L väl vaknade hann jag bara hålla honom knappt 2-3 minuter innan det var dags att styra bilen hemåt. Nåja, lite gos är bättre än inget gos alls ;)
 
 
Gulle-bild från när jag och R var ute på gården sist, nya missen Percy är hur go som helst. En riktig liten mysis som allra helst vill hänga på axeln och slöa ;) Haha!
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin