There will be post it's everywhere!


Gokväll darlings! Säger ett snabbt hej från jobbet. Ska bli skönt att snart få krypa upp i soffan brevid min fina sambo och bara mysa i hans armar.

Har haft galet mycket för mej under den senaste tiden. Mycket jobb och mycket flängande och farandes innan... Känner stark att jag måste lugna ner mej nu och hinna andas. Eller är det normalt att få panikångest i ren hets på väg mot Jysk där jag vet att min mamma står och väntar på mej? För att jag är sen. Som alltid.

Okej, nu fick jag ju inte panikångest men ni fattar vad jag menar. Gud. Och på jobbet har jag ytterligare panik över alla post it's som pryder mitt skrivbord! Hahaha! Men det är lugnt, jag gillar många bollar i luften. Jag är en organiserad kaos-utredare mitt i stormen. You just wait and see....


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin