Vecka 49

 
 
För det är väl vecka 49 vi startat nu?? Har inte koll på något känns det som. Men det är måndag och det är en ny vecka.
 
Idag har jag förhoppningsvis varit i Skara med Chino-pojken för sista gången med hans öron... *Peppar peppar* Mamma var snäll och följde med. Lät vovvisarna busa i snön innan jag drog hemåt igen. Skönt ;) Då kan man njuta av en trött hund här hemma och pyssla med lite allt möjligt. Tyvärr måste det diskas. Och det måste lagas mat. Men med tanke på hur frusen jag belv förut är jag allt värd ett bubbelbad före allt det jobbiga ;)
 
Jag fick första julklappen ur vår "admin-julkalender" på jobbet. Visst passar det hör innehållet perfekt till mig..? :P Nåja, en glad sambo fick jag ju iaf. Och kanske kan en och annan jägerbomb slinka ner utav det här... haha!
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin