"anything else is always something better"





(tidsinställt pga jobb)


Påväg mot en orörd ö. Ja, här visste vi inte vad som skulle vänta oss. Det är något visst med att resa. Kan ni egentligen förstå hur stor vår värld är? Denna planeten vi bor på? För jag kan det inte. Här sitter jag, i min lägenhet, i min lilla stad i lilla Sverige. Och så finns det elefanter & lejon som lever på savannen i Afrika. Människor som surfar på vågorna i Australien. Miljoners gula taxibilar som stressar runt i USA... ja ni fattar. Det finns så mycket att se! Jag får nästan lite panik. Allt styrs utav pengar. Det enda jag vill är att uppleva planeten vi bor på. Hur mycket kommer vi att hinna se med egna ögon?







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin