Friday at home



Den här fredagen har jag längtat efter!
 Mysfrukost
 Vampire Diaries
 Helgstäda
 Fredagsfika
 Tacos
 På Spåret




Snart kommer mitt hjärta hem med fredagsfikat och då kan myset börja på allvar! Jag älskar att sitta vid köksbordet med min kaffekopp och läsa Klick! på fredagseftermiddan! LoveLoveLove♥ Och att kvällsmyset ska bestå av tacos bestämde vi redan på resan i Thailand (snacka om att sakna "svensk" mat). Är det förresten final i På Spåret eller hur långt har vi kommit? Semi? Dessutom har jag fixat så att vi kommer kunna titta på efterlängtade Breaking Dawn!! Åh längtar! Vi satt som på nålar under hela bion och kommer därför ihåg ungefär hälften ;) Idag ska ögonen alltså vara vakna längre än till nio,tio... hoho, vi får se hur det går.

 



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin