Have a nice evening!


(tidsinställt inlägg
eftersom jag faktiskt inte sitter och bloggar när vi har gäster ;)


Nu drar Mellon strax igång. Hoppas ni har en finfin kväll och njuter utav livet. För det gör jag  Lite vin, lite popcorn, lite chips, lite värmejus, lite trevligt sällskap... ja lite lördag helt enkelt. Vi hörs imorgon bunnies!









Do your thing:
Postat av: sara

svar: tack detsamma, du hade ju också fått nytt jobb läste jag. går det bra? :)



självklart är det individuellt hur smarta hundarna är men faktum är att attila är sämre på just inlärning än vad till exempel colin är. däremot är han väldigt smidig, duktig på att upptäcka djur i skogen, stark och bra på att springa så där ser jag en markant skillnad. men absolut - det beror ju på hur man tränar dem från valpstadiet. ska bli jättekul att se hur ni upplever er valp när den kommer! och de är ju sååååå söta. :D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin