Hej Torsdag!



Jomen veckan tar ju slut faktiskt. Även om det inte känns så på måndagar. Då äre en evighet tills man ser fredagens ljus ;) Ikväll jobbar jag alltså mitt sista pass innan helg, jag är LEDIG imorn! Då kommer min syster hit och hälsar på. Vi har planerat att sitta här hemma och fika lääänge♥ Mys!

Har inte ägnat dagen åt så mycket nyttigt än. Ibland när man vaknar så bara vet man att det enda man vill göra idag är att ligga i soffan och kika på bra serier. Vilka lycka att man faktiskt kan göra det också ;) Ja, tills jobbet kallar förstås. Idag får bilen stå, ett sånt här underbart väder måste tas vara på! Egentligen skulle jag självklart kunna gå varje dag, oavsett väder... men min söta sambo vill inte att jag ska gå/cykla ensam hem när det är mörkt ute♥ Älskar honom för det.


Tidigare idag:




Nu: slänger jag upp håret i en hög svans
och förbereder mej för avfärd mot jobbet. See you later sweeties!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin