No matter what no matter where, it's always home if love is there



Yay! Första dan på nya jobbet gick väldigt bra :) Nu jobbar jag i eftermiddag/kväll också och sen tar jag långledigt över helgen. Det ska bli riktigt skönt! Bara jag, mitt hjärta och våra missar♥ Massa mys! Imorgon har jag en fika inplanerad vid 11.00 och dessutom är det ju Vampire-Friday för min del, så ikväll när jag lägger mej kommer jag faktiskt längta efter att gå upp ;) Hahaha, det händer inte ofta. Men jag älskar att sitta länge i soffan medans jag dricker kaffe och käkar frukost samtidigt som man kikar på en bra serie. LYX!

Funderar på om jag har något mer att säga? Tror inte det. Snökaos ute. LÄGG AV!! Glöm det jag sa igår, vadå hejda sig? Jag vill ha vår NU!! Håller förresten på att laga mat. Det blir ju jätte konstigt med middagsrutinerna nu. Tråkigt att äta själv. Men desto mysigare när jag kommer hem på kvällen och min älskling dukat fram kaffe och smörgås♥ Bästa stunden på hela dagen, säger jag. Det blir bra såhär. Ett tag.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin