Nytt på hyllan








Om det finns något bra med att flyga så är vi väl eniga om Taxfree'n? Spanade in Absolut's nya retroflaska och slog till. Sen fick jag lust på päron också och tänkte what the hell. Jag är barnsligt förtjust i just Absolut Vodka's Limited Edition-flaskor och samlar dom som jag kommer åt. Fattas några stycken och hoppas kunna hitta dom på livets väg. Ska man vara helt ärligt är kryssningsfartygen det bästa stället att leta på. Brukar ha bra utbud och alltid de senaste flaskorna.

Dom här småttingarna brevid köpte vi i Thailand och ska bli en Tack-för-att-ni-tog-hand-om-missarna-present till mina föräldrar. Ska ge mej ut på jakt imorn efter en korg att lägga dom i tillsammans med lite nötter (även dessa köpta i Thai), drinkpinnar + sugrör, paraplyn, frukt, jucie och annat smått & gott för den perfekta hemma-baren! Min bartenderkarriär har nämligen fått fart på deras törst efter drinkar ;) Men det ÄR verkligen mycket roligare att fixa och trixa ihop en exotisk drink hemma än att bara sitta med vinglaset i handen varje lördag... (vilket jag iofs själv gjort det senaste halvåret... haha, skärpning!)




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin