På våran privata brygga vid havet


(tidsinställt
eftersom jag jobbar)



Här kommer lite mer Thailand. Jag har varit dålig på att lägga upp dom sista bilderna. Men bättre sent än aldrig! Vid våran pool hade vi även en egen brygga vid havet. Detta är absolut det bästa minnet jag har från Koh Chang och eftersom jag är en känslomänniska börjar jag nästan lipa nu när jag tänker tillbaka på vilket fasligt gott liv vi levde där vid havet ;) Hahaha, det är sant. Alla har vi en plats på jorden där vi mår som allra bäst och alla bekymmer flyger iväg. Man är unbreakable.

Mitt är tveklöst en solnegång vid havet. Att ligga här på bryggan med solen som glittar i havet och värmer din hud, samtidigt som du lyssnar på musik... det är oslagbart. Jag kan inte förklara bättre än att jag mådde så jävla bra!! Det spelar ingen roll om jag är i Thailand eller i Hunnebostrand. Det är fortfarande samma sol. And that is very cool ;)











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin