Sparlåga



Hej fina ni! Ja det regnar ju åtminstone inte. Jag förutspådde dåligt väder men så farligt är det faktiskt inte. Kors i taket! Dock får vi se om den där promenaden blir av idag trots allt. Min mor har jobbat natt och skulle höra av sig när hon vaknat. Alltså kanske det blir lite för tajt med tid innan jobb för min del. Men den som lever får se... Går ju alltid att skjuta på't tills morgondagen. (Jamen se där, nu titta faktiskt solen fram också!)

Annars då? Ja inte mycket. Maten står på spisen och jag är redan iordning gjord för arbete. Känner att livet går på sparlåga förtillfället. Alla längtar efter våren. Vi är många som blommar ut i solskenet. Jag är definitivt en i den skaran.


Vart är den där miljonvinsten?
Så att man kan börja bygga på den där lyxvillan menar jag



Det är inte sannolikt att en sån här dröm slår in, men visst kan man hämta lite inspo från dessa bilder ändå. Gillar sovrummet skarpt. Men å andra sidan, det är ju utsikten som gör allt! Tänk att bo såhär!! Här har ni den där förbaskade solnedången i havet, som gör att jag mår så otroligt bra!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin