Weekend



Hej fina ni!  Hur var det här då? Själv har jag fart runt som en ökenråtta i lägenheten och städat. Nu ser det någorlunda ut. Ett tag. Tippar jag på. Måste säga att det var upplyftande att vakna till grått och mulet väder idag. Eftersom det var så fint igår menar jag... Pfft. Alltså, okej om det myssnöar lite men regn och allmänna dumma grejer går bort! Varför kan inte solen lysa flera dagar i rad? Strider det mot lagen eller?!

Okej. Slut på gnäll. Köpte en fin sak på stan som gjorde mej glad och på gott humör. Om ni är snälla så kan jag visa en bild imorn. (Sanningen är den att jag inte hunnit ta ett kort än och nu känns det för mörkt.) När vi kom hem mysfikade vi på frallor och skagenröror! Lördagslyxen vi brukar unna oss. Och ja, resten vet ni ju. Nu ska vi snart äta lite räkor och senare lagom till mellon kommer C&K och lilla L hit på besök. Då röjer vi räkskalen och dykar fram chipsen istället. Jag är väldigt skeptisk till Molly Sandén. Skulle bara säga det.

 
Earlier today.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin