wish for tomorrow



Hej hörrni! Jag ogillar att visa min svaga sida och döljer kanske oftare hur jag mår än jag borde. Men nu är det dags att inse att den här resan slitit på mej, och kapitulera. Jag misstänkte redan där och då på Pekings flygplats att jag skulle få sviter utav kylan. Och mycket riktigt, sedan hemkomst har jag kännt mej ovanligt hängig, haft ont i huvudet och tillomed lite småfebrig? Därför tänker jag spendera resten av dagen i soffan framför tjejiga high school-filmer och äta semlor. Min sambo är dessutom på jobb i Göteborg. Men tro inte att jag tillät mej själv att sova ut imorses. Jag startade dagen i motionspåret och under förmiddagen satt jag i frisörstolen. Golvet måste dammsugas och disken stör mej... men det kan banne mej vänta tills imorn!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin