Workisch!



Time 4 work hunis! Hoppas ni njuter utav eran tisdagskväll hemma i soffan  När jag kommer hem ikväll, nån gång efter 21.00, ska jag också mysa! Jag och R brukar sätta oss i soffan, dricka te och äta lite goda mackor. Perfekt avrundning på dagen. Vi kommer med all säkerhet kika på antingen Solsidan eller Scrubs :)

Det absolut bästa OCH värsta med mitt nya jobb är att vi saknar varandra så himla mycket! Det är alltid bra att sakna varandra. Det håller kärleken vid liv♥ Man uppskattar varandra så mycket mer. Fast självklart tycker jag att mina förmiddagar numera är lite jobbigare än vad dom var förut när jag alltid hade en mysig eftermiddag och kväll att se fram emot. Men den som väntar på något gott... It's all worth it när man öppnar dörren in till lägenheten och möts av världens goaste kram, följt av många många pussar♥ :)
 







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin