Gamla goa tider...




00.57, och jag sitter och läser i arkivet. Lite sommar 2008. Magaluf. Lite sommar 2009. Livet startar på allvar... Knäppt vad fort tiden går. Och vart du än befinner dej i livet, känns det alltid som att "det var bättre då". Hahaha, missförstå mej inte. Ni vet säkert vad jag menar ;) Hittade lite sköna bilder från tiden då jag var nyinflyttad i mitt allra första egna bohag. Kommer alltid minnas den tiden♥ Saknar den lägenheten faktiskt. Trots att uthyrningen visade sig vara SKIIIIT! (Stor varning på Senäte! Tips till er alla...)


Haha, den första bilden är så söt! Jag och hjärtat åt kräftor ofta i början av vårt förhållande. Och då menar jag väääldigt ofta  (Men sååå jäkla gott ju!) Och lilla Ensis sov över hos mej titt som tätt. Kolla hur hon ligger här i bakgrunden och njuter... på sin gosiga pläd med sina leksaker, haha!




Ja, tiden går sannerligen fort. Lätt att bli nostalgisk ju äldre man blir
Där är i tider som dessa då jag faktiskt påminner mej själv om att min blogg är en slags dagbok. Jag skriver för min egna skull. Ett fint sätt att samla bilder och tankar i. Jag har aldrig strävat efter att få en stor skara läsare efter mej... men samtidigt uppskattar jag er fina som trots allt kikar in här varje dag♥ Jag älskar att sitta såhär på kvällskvisten (mitt i natta?) och läsa gamla inlägg och minnas allt fint man gjort hittills i livet. Vet ju att jag har mycket mer fint framför mej... så än är inte resan slut ;)








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin