Relativt lugn onsdag



Hej alla underbara! Onsdag och mitt i veckan. Går mot helg once again.
Förresten, varför måste jag alltid ha rätt?! Nu är snön puts väck. Det var ju roligt att vi fick ha den en dag iaf... Som tur är lyser solen så den här dagen känns relativt okej ändå. Har inte så mycket att bjuda på faktiskt. Ska strax få i mej lite lunch. Senare i em har jag ett ärende. Något roligt ;) Vi hörs helt enkelt!



Psst..! Jag har äntligen lyckats få en ordkidé att blomma om!! Hur coolt är inte det?
Denna skönhet fick jag i somras utav min mormor och när den hade blommat klart bestämde jag mej en gång för alla att ha den kvar och se vad som händer. Jag brukar oftast slänga dom efter ett tag. Jag menar, hur kul äre med två pinnar som sticker upp liksom? Nåja, nu fick jag lön för mödan! :)









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin