Thank God it's friday- kind of feeling



FREDAG! Är det inte underbart? Redan igårkväll när jag la mej visste jag att denna dagen skulle bli sådär nu-äre-äntligen-helg-mysig! Vaknade inte tid, kom upp ganska sent... men fixade ihop en god frukost och fyllde upp en stor tekopp. Satte mej tillrätta i soffan och njöt utav det senaste avsnittet av Vampire Diaries. LYX! Sen strosade jag runt i hemmets trygga vrå tillsammans med mina underbaringar. Ärligt, djur måste väl vara det bästa som finns?♥ Utan deras sällskap skulle jag vara lost.

När tiden var inne så traskade jag fram på stan för att möta R. Något tråkig och ful, om jag får säga det själv. Osminkad, lite trött, håret under mössa och så jävligt blek som pricken över i.et (tur att vi ska till solen snart!). Men lyckligtvis slog min önskan om att inte stöta på nån kändis in. Puh. Ja, bortsett från mamma och pappa inne på Hemköp. Men det räknas ju inte. Och sånna dar ska vi väl alla ha? Right. För mitt egna bästa ska jag dock hoppa in i duschen nu. Imorgon ska vi upp tidigt och hjälpa syrran + man med städning utav gammalt boende och slänga skräp på tippen. Vi hörs amigos!


Längtar efter något mer behagligt där ute...







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin