2012-07-20

 
 
Hejsan svejsan! Fredag hörrni♥ Skön känsla även på semestern ;) Imorses steg jag verkligen upp i ottan och körde bil på tok för tidigt. Burr. Skjutsade nämligen min sambo till pappsens lastbil och idag har dom två vart ute på vägarna ihop och lossat gods. Hihi.
 
När han kommer hem ska vi naturligtvis fredagsfika. Sedan får vi se vart dagen tar oss. Det är inte helt fel att ligga hemma och slappa också ;)
 
 
Idag har jag på mig mina nya citrongula jeans and I löööve them!
 
 
 

Do your thing:
Postat av: Therese

De är riktigt snygga! De gröna tyckte jag var finast :) skulle också vilja få tag på sådana! :) kramen

Svar: Ja nu tycker jag dom är jätte fina, var lite feg först dock :PTyvärr hade inte Gina i stan så mycket kvar men Skövde (Elins) hittade jag mina mintgröna. Och dom gula på Överby. Där fanns det många gröna! Kramis
Emelie

2012-07-20 @ 13:24:08

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin