Shop til you drop

 
 
Hej fina ni! Semesterdagarna bara springer förbi och jag försöker verkligen att inte gripas av panik. Fan, det är ju alltid såhär. Det vet man ju. Trött man blir bara för det pissiga vädret gör ju allting värre!!
 
Därför fördrev vi denna dagen med ännu en shoppingtrip. Denna gång till Överby (köpcentrum) och nu hittade jag ÄNTLIGEN ett par ljusgula jeans på Gina! Dom är typ snyggare än dom mintgröna. Eller jag vet inte. Gjorde lite andra fynd också. Bra med rea. Tyvärr är det typ aldrig rea i zoobutiker. Undra varför? ;) Där köpte vi iaf mera Vom till vargen och även två prakt botior till karet. Dom ska äta snäckaor sägs det och jag hoppas det stämmer. Dessutom såg vi en piraya och nu har jag fått för mig att jag vill ha det istället... ;)
 
Nu ska pojken iväg på grabbkväll och jag sticker hem til päronen med vargen en sväng.
See you later sweethearts!
 
 
Kom hem och hittade katten på Mateusfatet... hmm, prydligt
 
 
 

Do your thing:
Postat av: Therese

haha så skön och klockren bild! :D tack för i tisdags himla trevligt att ses! Kramen

Svar: Hahaha ja han är så knäpp ;)Tack själva, det var verkligen mysigt! Ert hus är jätte fint! Kramis
Emelie

2012-07-19 @ 19:26:36

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin