Snipp, snapp, snut...

 
 
..... så var semestern slut. För denna gång. Jag påpekade ett antal gånger under våra veckor att tiden verkligen sprang iväg. Den gled oss ur händerna helt enkelt. Jag vet inte hur många dagar vi vaknade till mulet och regn. 70-80% minst av alla dagar alltså. What a waste. Och nu när man sitter här, med sambon på jobbet och jag själv nästa vecka på riktigt (ska jobba lite denna vecka ändå) så känns det som vanligt ganska bittert. Hahaa. Men det är ju faktiskt bara att fortsätta se positivt på saker och ting. Hur kul hade livet annars blivit? Nej, nu är det dags att bli bäst på det här med Carpe Diem igen! Ta vara på livets alla stunder och inte bara längta efter helg hela tiden. Hela detta året har gått galet fort. Dags att dra i handbromsen en smula...
 
 
Jag skulle vilja summera semestern 2012 såhär:
 
 
 
Men jag har helt klart dom finaste minnena med mig från Hunnebo♥ Som vi dessutom prickade in hela två gånger iår. Kusten bjöd på oförskämt soliga och varma dagar. Oh, how I wanna go back...
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin