Sommardagarna

 

Gokväll darlingos!♥ Myskvällen är igång så jag ville bara ge er en liten update om mitt liv (eftersom jag vet att ni får abstinens annars ;) Och såhär är det, idag introducerade vi termen "bada" för Lykke, Det tyckte han var lite konstigt och kände inte alls för att hoppa i plurret och plaska. Däremot stod han gärna på stranden och grävde en massa (ja han var rätt snygg när vi kom hem...) och skällde på oss som gick omkring i vattnet och lockade på honom förgäves. Hmm. Nästa gång tar vi med oss Enza så får hon helt enkelt visa honom vart skåpet ska stå ;) För om det är nån som kan konsten att bada, så äre Enza.

 

Ja och så igår, då var vi först hemma hos C&K på fika ute i solen tillsammans med diverse andra. Det var mysigt och synd att tiden alltid ska gå så fort. Vi skulle nämligen iväg hem till T&J också och kolla in nya huset! Verkligen supermys och fint hus! :) Läääängtar så tills den dagen vi själva blir husägare. På tal om det, F&J var även med igår och lägligt nog så är ju J ett sånt där snille som ritar just hus. Kan kanske få till nåt bra där... ;) Hihi!

 

Nää, nu blir det filmtajm med mannen i mitt liv. Vi hörs sweeties!

 

En finfin ceasar som min ljuvliga kock trixade ihop såhär på kvällskvisten.

Jorå, han kan om han vill ;)

 

 

 

 

 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin