Thursday night

 
 
Gokväll darlingos! Först och främst vill jag bara säga att jag är arg igen. På blogg-appen... vafan! Det är alltid nåt som fuckar upp. Först kunde man inte publicera inlägget om man lagt till en bild och nu blir hela skiten en enda stor gröt, FAST att jag gör mellanrum och nya rader och blaha blaha... WHAT IS THE PROBLEM?! Nu har jag redigerat (och alla andra gånger också) i efterhand här på datorn iaf. Smidigt.
 
Nåja små blå, nu blir det filmmys med chips, dipp och hela fadderullan. R har spelat tennis med sin morbror och vi har precis käkat lite kvällis efter det. (Kvällis = kvällsmat) Jag själv passade på att åka och handla lite roliga saker på Hjertbergs. (Roliga saker = saker man vill ha, och inte måste ha.) T.ex. nya blommor :) Ja, tyvärr dog mina fina gerberer i fönstren ändå. Fuck. Jag säger inte att min mamma står till svars... men, det var faktiskt när vi var bortresta som hon fuckade upp den ena. Mhm ;) Och sen orkade jag liksom inte bry mej om den andra.
 
 
 
Har hänt en del med blommandet,
trots regniga dagar och utebliven sol:
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin