Fredagskänslan!



Godmorgon bloggers! Idag är det fredag!! Innebär en stundande helg! Lovely♥ Tyvärr är vädret helt of control idag. Och det innebär i sin tur att vi förmodligen måste spendera hela dagen inomhus.... hmm ;)

Kan ni fatta hur fort en vecka går? Inte jag. Känns helt sjukt att det är fredag idag igen, när vi förra veckan var och hämtade Lykke. Det har gått fasligt fort. Och väldigt bra :) På tal om lillen, han ligger och sover här i sovrummet just nu. Jag sitter i sängen. Var uppe med tuppen för att passa på att duscha medans sambon var hemma. Nu tänker jag dock ta vara på denna extratid i min gosiga säng.

Lite senare kommer min fina syster på besök.
Vi hörs hunnies!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin