TGIF and the sun!


Gokväll darlingos! Tänk att solen sprack fram tillslut denna annars så gråa och regniga fredag. Jag skojar inte när jag nästan grät imorses när jag och Lykke var ute i spöregn och kalla vindar. Jag ville prompt att han skulle kissa och han skulle absolut inte göra det i regnet. Tittade med sina ledsna ögon och ville gå in... Tänk om han kunde fatta att allt hänger på hans toalettvanor ;)

Jag och syrran hade en mysig fika och när sen den rara sambon kom hem tog jag bilen till diverse ställen för att uträtta ärenden. Vi har nu fredagsfikat och snart ska maten göras iordning. Ikväll blir det en efterlängtat köttbit med både rödvinssås och persiljesmör! Och givetvis stekt färsk potatis! Mums!


Har ni sett något så deprimerande? Herregud. Dags att plantera om skiten nu för bövelen! Imorn ska det ske!! ;)


Do your thing:
Postat av: L i n d a . B l o m

SVAR: TACK fina du : ) Jajjemen, photoshop använder jag : )


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin